Mituri despre alimentatie 1

14 Oct

Exista mai multe mituri legate de alimentatia actuala. Unul din ele este mitul dietei sarace in grasimi si proteine se pare. Personal  am experimentat diverse tipuri de diete, de la dieta clasica a la bunica la dieta lacto-vegetariana, de la cure de sucuri de fructe pentru detoxifierea limfei la cure de curatare a colonului. Pot sa spun ca pana acum nu am descoperit nimic optim pentru corp, am aceleasi probleme de sanatate pe care le aveam din totdeauna, detoxifierile ajuta dar e mai nasol ce bagi dupa ele. Dupa ce multa vreme credeam ca o dieta bazata pe vegetale si fructe trebuie sa fie foarte buna pentru organism fiindca asa am auzit peste tot, acum am ajuns la concluzia ca este mult mai mult de studiat. Dieta vegetariana bazata pe soia, lactate si legume nu pot sa zic ca mi-a adus multe beneficii in cei 6 ani cat am urmat-o. De fapt nu a adus schimbari majore si nu stiu cat prejudiciu a adus sanatatii prin combinarea de multi carbohidrati cu diverse lactate. Un lucru care imi este clar printre multele neclaritati: Painea nu merge combinata cu nimic si nu, nu trebuie sa fie parte esentiala a alimentatiei!

 

Acum am ajuns la o noua teoria pe care o voi testa pe propria piele: Optimal diet. Voi reveni cu detalii despre ea si va voi tine la curent cu rezultatele.

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

