Mituri despre alimentatie 2

14 Oct

Si acum mai multe detalii despre dieta optima pentru organismul uman. Exista mai multe situ-uri dedicate acestui studiu legat de alimentatie, insa pe http://www.healingnaturallybybee.com/index.php am descoperit cele mai interesante articole legate de bolile moderne si mai ales legata de cum candida afecteaza majoritatea populatiei chiar daca multi dintre cei afectati nu au nici cea mai mica ideea de ce sufera de fapt. Iata rezumatul ideilor mai jos legate de cum ar trebui de fapt sa mancam.

Dieta optima  

Cum sa elimini candida?

Pasul 1. Ce sa elimini din alimentatie?

-Candida se hraneste cu zahar: trebuie eliminat orice fel de zahar, chiar si fructele(inafara de lamai) pana cand Candida este eliminata

-legumele bogate in zahar: cartofi, morcov,radacinoase in general…

-chiar nici lamaile nu trebuie consumate in cantitati mari deoarece contin fructoza care alimenteaza Candida

-eliminarea a orice aliment procesat

S-a demonstrat ca zaharul deprima sistemul imunitar

-elimina drojdia, mucegaiul si ciupercile: mancaruri conservate sau ambalate, mancaruri vechi, otet, muraturi, mustar, malt, produse care contin malt, carne afumata, mezeluri afumate, sucuri de fructe de orice fel cu exceptia unor cantitati mici de suc de lamaie, mancaruri uscate si murate, orice vitamine sau minerale care contin drojdie.

-elimina alimentele bogate in carbohidrati. Candida se hraneste cu carbohidrati cum ar fi: pizza, pasta, cereale, fasole, cartofi, morcovi, porumb, etc.

-elimina orice fel de graunte, nuci, seminte si leguminoase.

-elimina orice forma de gluten.Glutenul este o proteina care este foarte greu de digerat si care cauzeaza multe probleme intestinale.

Orice cereala contine multe glucide si ca si zaharul creeaza rezistenta celulelor la insulina, de asemenea ele contin mycotoxine(toxine produse de o ciuperca) care hranesc candida si sunt toxice si pentru oamenii sanatosi.

Chiar si atunci cand este in regula sa consumam leguminoase si cereale ele trebuie pregatite intr-un fel anume deoarece ele sunt imbracate intr-o pelicula de acid phytic care combinat cu calciu, magneziu si zinc in tractul intestinal previne absorbtia acestora. De aceea o dieta bogata in acestea va cauza osteoporoza si alte boli legate de lipsa de minerale: Parkinson’s, batai neregulate ale inimii, colon iritabil, cancer de colon, boala Crohn si multe altele.

Daca consumam cereale si leguminoase care nu au fost gatite foarte mult timp sau care nu au fost fermentate ele vor ajunge in intestinul gros nedigerate. Acest lucru va forta intestinul gros sa produca bacterii pentru a le digera si astfel devenind o camera de fermentatie si ajungand la probleme digestive.

Oamenii au un singur stomac si un intestin mult mai scurt spre deosebire de ierbivore. De fapt intestinul uman nu este deloc conceput sa digere fibre(celuloza)[mitul legat de promovarea fibrelor va fi discutat ulterior]. Cu cat se consuma mai multe fibre cu atat este mai greu pentru intestin sa le elimine. Asta face ca activitatea intestinelor sa se amplifice si sa elimine nutrientii inainte de a fi absorbiti, de asemenea forteaza procesul de fermentatie care duce la gaze, balonare , colon iritabil.

S-a constatat ca produsele animale ca grasimile si ouale sunt cele mai usor de digerat.

  • elimina toate toxinele care se gasesc mai ales in produsele cu conservanti si aditivi(tot ce este ambalat sau conservat),dar si in produsele pentru igiena si pentru curatat.Printre ele cele mai toxice sunt indulcitorii artificiali, fluorul, glutamat, vopsele pentru par, balsam de rufe si multe alte chimicale din produse.

Pasul 2. Intareste imunitatea

Dieta de control: -proteine animale din carne, oua, fructe de mare

-grasimi si uleiuri “bune”

-elimina uleiurile si grasimile nenaturale, produsele de soia si produsele ambalate.

-alimente care contin putini carbohidrati

Tot ce mananci trebuie sa fie cat mai natural si cat mai neprocesat si mai ales fara aditivi, conservanti, metale grele, iradiere, pesticide, micotoxine, neurotoxine.

Exemple:

-carne de vita,pui,porc si miel organica(de la animale sanatoase care nu au fost hranite natural, fara antibiotice si chimicale)

-peste care nu este de crescatorie si care contine cat mai putini poluanti si mercur.

-grasimile “bune” includ : uleiul de cocos, unt, ulei de palmier, grasime de la pui, ulei de peste, grasime de la gasca. Uleiurile si grasimile trebuie sa nu includa orice uleiuri procesate sau margarina, cu singura exceptie a uleiului de masline presat la rece.

Uleiurile daunatoare includ pe cele de floarea soarelui, soia, canola, porumb si orice alte uleiuri sau grasimi hidrogenate.

-legumele trebuie sa fie organice(a se elimina orice leguma care contine multi carbohidrati)

-ouale sunt un aliment complet, dar trebuie sa fie organice.

Adevarul despre Colesterol.

Colesteolul este o molecula care este numita si lipida. Este o substanta vascoasa care se gaseste in toate celule corpului. Contrar propagandei industriei medicale si farmaceutice, colesterolul este produs de ficat din carbohidrati, nu din ulei si grasime. El are un rol important de a forma membrana celulelor, unii hormoni si are si alte functii importante. Colesterolul continut in uleiuri, grasimi, carne, oua, nuci, avocado, etc nu este acelasi cu colesterolul produs de corp.

Creierul este format 70% din colesterol si nu ar putea functiona fara el. Este de asemenea un puternic antioxidant.

Nu exista colesterol bun sau rau. Corpul va produce colesterol chiar daca nu consumam nici un fel de grasimi.

Grasimile saturate sunt subiectul propagandei industriei uleiului si industriei farmaceutice pentru a-si promova produsele. De fapt grasimile saturate naturale sunt foarte bune pentru sanatate, nu consuma rezerva de antioxidanti a organismului, nu cauzeaza cancer si nu irita peretii arterelor ca uleiurile procesate produse de industria alimentara.

De exemplu untul este un produs lactat unic deoarece nici macar pasteurizarea nu ii distruge vitaminele: vitamina A,D,K,E si alti nutrienti valorosi. Untul este cea mai buna sursa pentru aceste vitamine.De fapt vitamina A este cel mai usor absorbita de organism din unt, si nu din betacaroten.

Betacaroten trebuie transformat in retinol in corp, lucru care nu este facut de cei care sufera de candida sau de oameni bolnavi.

Uleiul de cocos este un alt produs excelent cu proprietati benefice cum ar fi prevenirea infectiilor virale si bacteriene. El ajuta sistemul imunitar, aduce nutrienti importanti pentru digestie si sanatate in general, imbunatateste digestia si absorbtia de nutrienti din carbohidrati si proteine.

Grasimea din cocos este foarte usor de asimilat spre deosebire de uleiurile nenaturale care actioneaza ca plasticul pentru organism.

Uleiul de cocos, de palmier si untul sunt absorbite in sange direct din intestin prin sistemul limfatic, pe cand alte uleiuri si grasimi au nevoie de enzime pancreatice si biliare pentru a fi apoi transportate la ficat unde sunt procesate inainte de a intra in sange. De aceea ele nu suprasolicita sistemul digestiv chiar si pentru oamenii care au probleme cu bila sau care nu au deloc bila.

De asemenea uleiul de cocos expira foarte greu , poate fi pastrat si 2 ani de zile la temperatura camerei. Are o temperatura de ardere foarte ridicata si de aceea poate fi folosit la gatit. El are si o actiune de detoxifiere.

Grasimile esentiale. Corpul poate produce toate grasimile esentiale inafara de 2: omega 3 si omega 6.

Majoritatea dietelor actuale contin mult omega 6, de aceea este bine sa marim aportul de omega 3.

Surse bune de omega 3 sunt carnea si ouale, dar cea mai buna sursa este pestele.Se poate folosi uleiul de cod ca supliment.

Este necesara eliminarea uleiurilor hidrogenate, uleiurilor si grasimilor poli-nesaturate din vegetale, cu exceptia uleiului de masline extravirgin. Nu numai ca ele suprima sistemul imunitar, sunt toxice, consuma rezervele de vitamina E si de antioxidanti. Ele actioneaza in corp exact ca un plastic.

Procesul de hidrogenare produce grasimi trans care sunt foarte daunatoare deoarece implica: temperaturi foarte mari, un catalist metalic cum ar fi nichel, zinc, cupru sau alt metal reactiv, si hidrogen. Aceasta este o combinatie volatila pentru a extrage ulei, dar care duce la fabricarea unui produs toxic pentru organism.

Plantele din care aceste uleiuri sunt produse au evoluat impotriva pradatorilor prin producerea de toxine. Uleiul din seminte in sine blocheaza enzimele digestive care ar trebui sa proceseze proteinele.

Din pacate corpul va incorpora aceste grasimi si uleiuri in fiecare celula ceea ce va schimba structura membranei celulare si va duce la celule slabe. Celulele sanatoase contin 50% grasimi saturate si nu permit toxinelor sa intre.

Nu mancati produse de soia sau uleiuri de soia! Sunt foarte daunatoare pentru sanatate.

Pastaile de soia contin cantitati mari de toxine, printre care inhibatori de enzime necesare pentru digestie. Acesti inhibatori nu sunt deactivati prin gatire si pot duce la boli gastrice si deficiente grave de aminoacizi.

De asemenea soia contine hemaglutinina, o substanta care duce la cheaguri cauzand celulele rosii sa se grupeze, soia contine foarte multe pesticide si este 99,9% modificata genetic.

Lecitina continuta de multe preparate si de multe suplimente este obtinuta din soia.

Consumati putini carbohidrati(50g pe zi), ei hranesc candida.

Legumele care contin cei mai putini carbohidrati sunt: pastai verzi, brocoli, conopida, varza, spanac,

asparagus, telina,.Unele vegetale inhiba candida: usturoi, ceapa, ridichi, varza, brocoli.

 

Va urma

3 Răspunsuri to “Mituri despre alimentatie 2”

  1. karmapolice Octombrie 14, 2010 la 6:36 pm #

    interesant
    plzplz mareste un pic fontu si da=i bold c anuse vede nimic e fff deschis template ul la culoare

  2. kamasecrets Octombrie 14, 2010 la 8:32 pm #

    ok, am sa scriu cu bold de acum, ca de marit fonturile habar nu am

  3. mengele August 20, 2016 la 11:31 am #

    Intr-un cuvant mancati doar aer…iar vara puteti consuma si putin aer conditionat…:) lool hai sa fim seriosi🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s